Zakres obowiązków:

  • sporządzanie i weryfikacja listy płac, deklaracji ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, sprawozdań GUS,
  • prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych, zaświadczeń,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji,
  • prowadzenie korespondencji z ZUS, US, PFRON, komornikami, GUS.

Oczekiwania:

  • doświadczenie min. dwuletnie na podobnym stanowisku,
  • praktyczna znajomość zagadnień płacowych, regulacji ZUS, PDOF i prawa pracy,
  • znajomość MS Office, programu Płatnik,
  • umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, obowiązkowość, rzetelność, dokładność, sumienność,  

Oferta:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
  • praca w młodym dynamicznym zespole, dającą możliwość rozwoju zawodowego,
  • niezbędne narzędzia pracy.


 

Kandydatów prosimy o przesłanie CV na adres e-mail:

rekrutacja@bkw.com.pl